miercuri, 3 decembrie 2008

Rutina, "ciorap frantuzesc"....

Ma trezesc dimineata iau autobuzul la aceiasi ora ajung in statia de legatura iau urmatorul autobuz si merg pana la capat.... Deja suna rutina dar lucrurile pot fi mai rele. Deci reiau! Ma trezesc dimineata iau autobuzul la aceiasi ora : acelasi autobuz - acelasi sofer - caldura. Ajung in statia de legatura iau urmatorul autobuz : acelasi autobuz - acelasi sofer - dar fara caldura. Acum solutii pentru a iesi din rutina sau mai bine de a avea caldura :
1. iau metroul apoi trenul. Am caldura dar nu am priveliste si deja devine dezolant daca merg numai pe la subteran sau prin marginea Parisului asa ca pastrez optiunea asta pentru seara cand din motive de trafic nu am alta optiune;
2. plec mai devreme, dar deja aici nu pot sa fac fata la ora matinala la care trebuie sa ma trezesc si nu mai vb ca trebuie sa raman la munca pana in jur de 18 - deci multe ore suplimentare - nu imi convine;
3. plec mai tarziu... hmmm deja aici situatia devine ca in bucuresti. Daca iau urmatorul autobuz voi fi blocat in trafic si ajung prea tarziu la munca si deci voi pleca mai tarziu si se duce naibii toata ziua.
Deci in concluzie nu am de ales decat rutina si frigul....

Stiti ciorapul sau batista folosita de batranii nostri in care sunt pusi banii si apoi e prinsa cu un ac de siguranta intr-un buzunar la piept pe sub nus cate haine??.... de curand am descoperit "ciorapul francez". Acesta e format dintr-o punga de plastic gen pungile de la supermarket, acelea proaste de ai sanse sa te trezesti cu produsele pe jos. Acesta punga care contine monezile este foarte bine indesata sub un teanc de hartii in geanta de laptop(probabil de la serviciu) si e un "must have" as putea spune :p. Am vazut acest lucru de 2 ori in acelasi autobuz...deci cum spuneam mai sus e bine o alternatie la mijloacele de transport. Asa mai ai ce vedea sau carcoti...
La acest lucru as mai putea adauga si o posibilitate de fraudare a folosirii biletului de autobuz. Am observat aceiasi persoana, care ori e ghinionista ori e prea smechera sa cumpere un bilet de transport, avand probleme cu validarea biletului de calatorie de mai multe ori. Cum nu reusea sa il valideze se ducea la sofer care dupa ce se uita la bilet tragea o dunga cu pixul pe el si biletul era validat deci calatorie legala. Intr-o zi eram mai aproape si am auzit cum se plangea ca nu ii valideaza biletul si ca e slab imprimat pe spate ca nu se intelege nimic. Si asa m-a dus gandul la metoda utilizata pe timpul lui impuscatul cand cineva daca vroia sa obtina mai multa benzina, cu cardul de benzina "oferit generos de stat", folosea spray sau spirt pentru a sterge stampila aplicata de statia anterioara si se ducea la alta statie unde alimenta din nou. Deci cum biletele sunt imprimate pe spate cu un tus si au date privind validarea, as putea spune ca aceasta metoda poate functiona foarte bine....

Niciun comentariu: