miercuri, 31 decembrie 2008

Retrospectiva 2008

N-am mai scris de ceva vreme dar si timpul a fost limitat sau lenea prea mare... Ce s-a mai intamplat intre timp? ati putea intreba ...
Pai mi-am luat camasa de francez si am fost la o alta discoteca unde am vazut lucruri noi. O cladire mare (Le Pharaon) cu mai multe sali cu diferite genuri muzicale. Printre aceste sali era si una pentru persoanele peste 30 de ani unde, spre desosebire de Romania, vin francezi mai batriori si se distreaza la sfarsit de saptamana. Aici am incins o petrecere in stil romanesc de au trebuit bodyguarzii la sfarsit sa ne dea afara cu forta.
Privind in urma la timpul petrecut in franta, acum la sfarsit de 2008, pot trage urmatoarele concluzii :
- francezii nu sunt atat de manierati cum se crede in lume, au uitat comportamentul stramosilor lor, dar acest lucru se datoreaza probabil vitezei cu care se fac lucrurile in ziua de azi cand nu iti mai ajunge timpul sa faci tot ce ti-ai planificat...
- sunt mult mai deschisi fata de noi la multe lucruri...
- si la ei se procedeaza la fel ca la noi in ceea ce priveste drumul spre putere(vezi aici "pupaturi", prieteni, bani...).
- n-am vazut barbati care sa barfeasca mai mult ca francezii ... probabil daca eram legat la ochi si aveau vocile subtiri as fi putut spune ca sunt femei.
Una peste alta pot spune ca atat in Romania cat si in Franta sunt si lucruri bune si lucruri urate, sunt lucruri care o tara le are dar care lipsesc in cealalta tara insa cel mai important e sa te distrezi si sa-ti traiesti viata intr-un fel sau altul. Depinde de fiecare om cum alege sa-si traiasca viata, unde se stabileste si ce va face.
Hmm ce repede a trecut si anul asta ... dar pot spune ca a fost un an bun cu realizari dar si esecuri, un an in care am mai invatat cate ceva.
Oameni buni ... va doresc un An Nou Fericit cu multe, multe impliniri, multa bucurie si muuuultaaa sanatate.

La multi ani 2009

Niciun comentariu: