luni, 1 decembrie 2008

Club thing in Franta...

Prima experienta intr-un club francez ... ouuu deja suna incitant si sa spun adevarul chiar este ... nu m-am asteptat sa fie atat de plin de viata. Deja imi inchipuiam muzica in surdina si multe grupulete care stau de vorba la un pahar. Dar nu a fost asa. Ring de dans destul de mare si multa lume dansand.
In ceea ce priveste muzica era un melanj intre anii 80 si 2008. Am auzit pana si celebra melodie "Ma Baker". Muzica era oarecum structurata pe genuri si lucru asta te facea sa te plictisesti uneori cand se insista pe un anumit gen mai mult timp. Ca genuri au fost : disco, latino, dance, pop-rock si house. Un alt lucru care l-am observa e ca francezii sunt inebuniti efectiv dupa Britney Spears. I-a prostit in aceiasi masura in care au reusit cei de la Ozone cu melodia lor. La auzul melodiei "Womanizer" a lui Britney francezii au explodat ...
Hmmm... alt lucru interesant il reprezinta modul in care erau imbracati francezii. Culori predominante albul si negrul. Marea majoritate purtau camasa de seara si blugi iar unii erau imbracati in plouvere lejere albe cu romburi sau de alte culori si cu dungi pe ele. Eu ce purtam??? hmm o bluza galbena cu maneci albe si maro cu un text mare pe mijloc ce scria in relief "HOOPERS" si asta m-a facut sa ma simt ca un intrus intre albi de parca aveam o tinta marcata pe spate.
Un alt lucru care l-am remarcat si ma uimit a fost numarul mare de persoane in varsta care erau in club si care chiar dansau si nu se multumeau sa stea la bar in fata unui pahar. Am mai remarcat si aparitia unei doamne mai in varsta langa un pustan si m-am gandit la doua posibilitati :
- a venit cu amantul la o distractie ceea ce mi se pare mai logic sau
- mama a venit insotita de copil in club ceea ce mi se pare ilogic dar deh... inca nu am mentalitatea frantuzeasca.
La iesire am avut parte de surpriza, ningea cu fulgi destul de mari ceea ce m-a facut sa tasnesc printre francezii, adunati gramada si zgribuliti sub terasa la o tigara, direct in nisoare si sa ma bucur de fulgii de zapada. In ceea ce priveste francezii, acestia era destul de speriati de zapada si se grabeau sa aduca masina la intrare sa urce "dsoarele" si sa plece acasa pana cand nu se punea zapada mai mult si puteau sa ramana inzapeziti in cazul in care zapada atingea 10 cm inaltime....
In rest a fost ok ... si au mai existat cateva semiconcursuri unde primeai un tricou sau o masca...

Niciun comentariu: