vineri, 6 august 2010

Disneyland Paris

Am fost weekend-ul trecut la Disneyland pentru prima data in viata mea. Deci ceea ce urmeaza sa povestesc e povestit din prisma unui om care nu a fost in viata lui intr-un parc de distractii adevarat.

Am ajuns acolo cu impresia ca totul e doar un parc pentru copii cu distractii usoare fara sa ai parte de senzatii tari dupa cum se vede in videoclipurile urmatoare (filmate la disney):


Disneyland Paris @ Lancelot's Carousel - Fantasyland




Disneyland Paris @ Boat trip trough Fairytale - Fantasyland




Disneyland Paris @ Flying carpets over Agrabah - Disney Studios





... dar m-am inselat. Gasesti si distractii pentru adulti, distractii care aduc senzatii tari sau chiar distractii hardcore.
Nu am apucat sa vizitez toate mijloacele de distractii care le ofera Disney dar din ce am vizitat am facut un top al meu personal privind nivelul de adrenalina adus de fiecare loc.

1. "Space Mountain - Mission 2" - este de departe cel mai tare traseu de roller-coaster incercat de mine vreodata. Te urci in "vagon" si esti aruncat pe o teava imensa de tun unde esti tinut cateva secunde suspendat, cu privirea atintita catre capatul tunului. Din momentul lansarii incepe adevarata aventura cu multa viteza, curbe si rasuciri la 360 de grade. Amica cu care am fost in "vagon" a tipat pana cand am ajuns in pozitia de lansare ... dupa ... a amutit, numai zicea nici macar "piuuu".
Pentru cei care cauta senzatii tari le recomand cu placere insa pentru cei cu probleme de inima le recomand sa evite acest loc.

2. "Hollywood Tower Hotel - Twilight Zone" - daca ai fobie de lift acest loc este de evitat. Situat in "Disney Studios" este un loc care l-as revizita in mod sigur. Inceputul este sinistru cu o introducere afisata pe un televizor vechi si zgomote infricosatoare. Continuarea are loc intr-un lift unde vei fi urcat si coborat cu viteze care sfideaza gravitatia.

3. "Big Thunder Mountain Railroad" - este pe locul 3. Un roller-coaster clasic care a castigat locul 3 nu prin senzatiile tari care le-ar produce ci prin lungimea si varietatea traseului dupa cum se poate observa in filmuletul de mai jos :


Disneyland Paris @ Big Thunder Mountain - Frontierland





4. "Indiana Jones and the Temple of Peril" - este plin de adrenalina dar din pacate prea scurt. Te urci si nici nu apuci sa vezi bine ce se intampla ca s-a si terminat. Din acest motiv e pe locul 4 la mine.

Cateva tips-uri bune de stiut:
1. Incepeti cu "Disney Studios" in cazul in care aveti bilet pentru cele 2 parcuri, pentru ca se inchide la 19:00.
2. La majoritatea atractiilor mai tari si mai frecventate aveti posibilitatea obtinerii pe baza biletului a unui Fastpass care va permite sa intrati pe o alta intrare si timpul de asteptare e mai mic. Acest bilet il obtineti de la niste aparate aflat in vecinatatea atractiei (urmariti pancardele si semnele cu Fastpass).
Cum functioneaza acest Fastpass: pe el ai trecuta o perioada (ex: de la 12:00 la 12:30). Tu trebuie sa te prezinti la poarta cu Fastpass in aceasta perioada. Urmatorul Fastpass il poti obtine doar cand devine activ Fastpass-ul curent(adica la ora 12:00 dupa exemplu anterior).
3. O solutie buna, in parcul principal, daca vreti sa nu va obositi prea tare este sa folositi trenul care face inconjurul parcului si are statii in dreptul celor 4 zone ale parcului.

Pe final pot spune ca a meritat vizita, mi-a placut enorm si in mod sigur voi mai vizita parcul (asta cel mai curand .... ) si va las cu parada Diseny, un moment care nu ar trebui ratat :


Disneyland Paris @ Disney Parade - Part 1




Disneyland Paris @ Disney Parade - Part 2



Niciun comentariu: