vineri, 3 aprilie 2009

Mi-a pierit cheful ...

   In urma cu ceva vreme mi-am dat seama ca sunt fascinat de motoare si chiar ma gandeam sa fac scoala de motociclete ca altfel te descurci cu un motor in jungla de pe sosea. Insa azi m-am razgandit. Motivul ??!!?? e simplu: am asistat fara sa vreau la un accident de motocicleta.
   Nu am vazut exact ce s-a intamplat, ca eram in spatele unui pilon, dar am auzit zgomotul si am vazut masina oprindu-se. Cand am trecut de pilon am vazut scuterul avariat si motociclistul tavalindu-se pe jos de durere. Din masina, un Peugeot 607, coboara soferul ... un tanar "Ahmed" imbracat intr-o camasa de noapte alba pana la glezne putin buimac si preocupat de starea victimei.
   Ce m-a mirat e ca nu s-au oprit alte masini sa vada de starea omului ci s-au oprit un motociclist si inca 2 biciclisti, probabil din spirit de solidaritate pentru cei pe 2 roti. Am fost impresionat, sincer, de rapiditatea de care au dat dovada ambulanta si politia. In maxim 2 minute se auzea deja sirena de la ambulanta iar masina politiei era la 2 pasi de locul respectiv.
   Nu am mai ramas sa vad ce se intampla, ca aveam un tren de prins, dar sincer "mi-a pierit cheful ..." sa mai fac scoala de motociclisti. Prefer tot 4 roti, poate un Smart, pentru a fenta jungla de pe sosea ....

Niciun comentariu: