miercuri, 1 aprilie 2009

Luni de merde ....

   Munca multa, remuneratie mica, ce sa-i faci daca trebuie asta e ... si stau la munca pana la 22 injurand in gand toata natia frantuzeasca.
  Dupa ce reusesc sa evadez imi zic ca nu am chef sa-mi fac ceva de mancare si o sa-mi iau ceva de la FastFood. Pe drum, in tren, decid sa mai acord o sansa KFC-ului si imi zic ca o sa ma ospatez regeste.
  Intr-un sfarsit ajung acasa, ies din statia de metrou si incep sa urc scarile rulante. Deja de la primele trepte incepe sa se simta mirosul specific si deja la aparitia siglei incep sa salivez abundent. Mai urc cateva trepte si incepe sa ma ia cu furnicaturi in burta. Ajung sus si vad ditamai cozile si nici o casa mai libera si imi zic : "fuck" nu e posibil!!!!, se pare ca e un cult in a incepe saptamana cu o portie buna de KFC. Era ora 23 ce naiba ... oamenii nu au somn ?!!!??
  Ce sa fac, ce sa fac ??? zic ok ... hai ca ma duc la MCDonalds peste strada si imi iau ceva de acolo. Nu apuc bine sa ajung in dreptul trecerii de pietoni ca deja vad si acolo rauri de oameni la coada ... si cu multa mahnire in suflet merg mai departe spre casa unde am pus grill-ul la incins, am fript un piept de pui asortat cu un saculet de orez si mi-am potolit foamea...

2 comentarii:

Viorel Dudau spunea...

10 noaptea? dar bagi, nu te-ncurci... chiar, de ce nu renunti la natia frantuzeasca daca tot iti vine sa-i injuri?

blitzy spunea...

Pai nu sunt in fiecare saptamana zile ca aia ... dar mai apar pe la cate o livrare.
De renuntat nu renunt pentru ca in ciuda acestor zile nimicitoare ... se fac bani buni aici, sistemul de sanatate e altul, civilizatia alta ... ce sa zic sunt chestii care in romania lipsesc cu desavarsire ... dar si chestii mai rele. Fiecare tara cu bunele si relele ei.