joi, 13 noiembrie 2008

Prima zi in Paris.

De fiecare data cand ajungeam la Paris trebuia sa se intample ceva amuzant sau nu.

Si cum istoria trebuia sa-si urmeze cursul firesc si de data asta venirea la Paris a fost plina de peripetii.

Incep prin a multumi celor de la Tarom pentru "oferta lor generoasa de transport kilograme in plus de bagaje". Ajung in fata si constat ca am depasit cota maxima cu 6 kg. Bun..zic eu ce sa fac?? Ma duc frumos sa platesc surplusul si aflu un pret de ma ia cu lesin ... in fine dupa multe scotoceli prin buzunare reusesc sa platesc surplusul dar acum venea partea frumoasa ... cu ce bani plec eu de la aeroport din Paris? dar imi aduc aminte de cardul in euro si ma rog ca firma sa-mi fi bagat banii in cont.

In avion toate bune si frumoase pana la servirea mesei - deci fratilor daca luati un avion de dimineata sa nu va asteptati la mai mult decat un snak. Era atat de mica portia incat am zis ca mor de inanitie pana la Paris.

Ajung in Paris si constat cu durere in suflet ca ATM-ul destul de amabil imi spune : "Fonds insuffisants pour cette transaction". Dau telefoane si intr-un final se ajunge la o solutie de compromis. Iau taxiul si incepe aventura catre locul de munca. Ajung intr-un final dupa ce am conectat GPS-ul si neavand limba franceza am fost nevoit sa traduc toate indicatiile date inclusiv celebra replica « Ati depasit limita de viteza !!! ». Cursa a fost ok, am reusit sa platesc cu banii care ii mai aveam si ajung la birou.

La plecare distractie suplimentara, asa ca pentru un om cu bagaje grele si obosit, al doilea autobuz care trebuia sa ma duca unde stateam a fost nevoit sa sara anumite statii din cauza unui accident asa ca a trebuit sa mergem pana la capat de unde am luat altceva in sens invers.

In momentul de fata pot spune ca …… « Vreau acasaaaaaaaaaa ».

Niciun comentariu: