sâmbătă, 15 noiembrie 2008

14-11-2008 A 3-a zi in Paris

Am descoperit o metoda ingenioasa de a scapa de maruntisul din buzunar: se introduc 2 buc 20 centi si 1 buc 10 centi in automatul de cafea si apoi se apasa butonul de returnare. Rezultat o moneda de 50 centi ... :)

Bomoboana de pe tort o reprezinta azi un travestit francez dar ce travestit: incep cu parul alb si cu o chelie destul de frumoasa in centru, machiat si rujat, un parpalac de femeie si bineinteles poseta care nu lipsea si termin cu picioarele indesate cu multa sarguinta intr-o pereche de sandale cu bretele care lasau la iveala cartoafele in ciorapi de lycra ca era destul de frig afara.

Seara am iesit in Paris. Am avut noroc de colega mea care a mai fost prin zona si am ajuns in cartierul latin. Aici se bucura inima in mine cand vedea shaorma la tot pasul, asta pana cand am gustat. Nu era rea dar in nici un caz nu se compara cu shaorma de acasa. Apoi o berica ca sa spalam gatlejul si ceva nachos de rontaiala... total ~ 12 euro ... hmm cu banii astia ma imbatam acasa ...

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu stiam ca latinii fac shaorma :D